- Κουράκος Γεώργιος
- Σταματοπούλου Φωτεινή
- Βλάχου Δήμητρα
- Αληχοντζώτη Βέρα
- Νικολάου Μαρίνα
- Τσαντίλα Αριάδνη
- Κατηφόρη Δανάη - Ελένη
Κουράκος Γεώργιος

Το 2007 ίδρυσε, με υπευθυνότητα και σεβασμό στα παιδιά, τους εφήβους και την οικογένεια, το “Λογοθεραπευτικό Κέντρο Βούλας” και είναι ο επιστημονικός υπεύθυνος του κέντρου. Έχει παρακολουθήσει σειρά εξειδικευμένων πιστοποιημένων σεμιναρίων στην αξιολόγηση και θεραπεία – αποκατάσταση διαταραχών λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας. Επίσης, συμμετέχει συστηματικά σε πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων στα πλαίσια της συνεχιζόμενης επαγγελματικής του κατάρτισης.
Έχει εκπαιδευτεί και εξειδικευτεί, μεταξύ άλλων, σε εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας (ΜΑΚΑΤΟΝ, PECS), στη δομημένη εκπαίδευση TEACCH, στο πρόγραμμα αποκατάστασης τραυλισμού THE LIDCOMBE PROGRAM of Early Stuttering Intervention, στη μέθοδο Εντατικής Αλληλεπίδρασης (Intensive Interaction), στις Κοινωνικές Ιστορίες (Social Stories), στην Εισαγωγή της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (SI).
Στο “Λογοθεραπευτικό Κέντρο Βούλας” έχει την ευθύνη του συντονισμού της συνολικής λειτουργίας του. Παράλληλα, αναλαμβάνει την αξιολόγηση και θεραπεία παιδιών και εφήβων και την υποστήριξη των οικογενειών σε σχέση με τις δυσκολίες λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας των παιδιών τους.
Κλείνοντας, προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες του στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης από το 2006 και έχει συνεργασίες με ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς και σχολεία του Δήμου του.
Σταματοπούλου Φωτεινή

Η Φωτεινή Σταματοπούλου έλαβε τον τίτλο της Παιδοψυχιατρικής ειδικότητας το 2007 και, ακολούθως, εκπαιδεύτηκε σε μεταπτυχιακό επίπεδο, στο πρόγραμμα “Θεραπεία Συμπεριφοράς των Διαταραχών Άγχους” του Πανεπιστημίο Αθηνών (ΕΚΠΑ).
Υπήρξε υπεύθυνη του Παιδοψυχιατρικού τμήματος της Κινητής Μονάδας Ψυχικής Υγείας Χίου για 5 χρόνια. Διατηρεί ιδιωτικό ιατρείο από το 2015, ενώ, παράλληλα, είναι Επιστημονικός Συνεργάτης με εποπτικό ρόλο, σε πολυάριθμα αναπτυξιολογικά κέντρα στην Αθήνα, αλλά και στο Τμήμα Ψυχικής Υγείας Χίου, από το 2008 έως και σήμερα.
Το επιστημονικό της έργο περιλαμβάνει ερευνητική δραστηριότητα, εισηγήσεις και ανακοινώσεις σε συνέδρια. Επιπλέον, διδάσκει Παιδοψυχιατρική στο Τ.Ε. Νοσηλευτικής από το 2005, καθώς και σε μεταπτυχιακά προγράμματα του Πανεπιστημίου Αθηνών και της Παιδοψυχιατρικής Κλινικής του ΕΚΠΑ του Νοσοκομείου Παίδων “Αγία Σοφία” από το 2011 και το 2014, αντίστοιχα.
Βλάχου Δήμητρα

Εργάζεται από το 2009, σε ιδιωτικά θεραπευτήρια και κέντρα ημέρας με παιδιά που εμφανίζουν Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή- Αυτισμό, Ψυχοκινητικές Δυσκολίες, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητα, Μαθησιακές δυσκολίες, κινητικές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς.
Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση ( Sensory Integration), στο σύστημα MORE, στο TEACCH, το PECS, το PRT και στην πραγματοποίηση ομάδων κοινωνικών δεξιοτήτων. Συμμετέχει συστηματικά σε πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων στα πλαίσια της συνεχιζόμενης επαγγελματικής της κατάρτισης, που αφορούν στην δυσγραφία, στις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, στην διαχείριση της συμπεριφοράς, στο παιχνίδι, κλπ.
Ξεκίνησε τη συνεργασία της με το Λογοθεραπευτικό Κέντρο Βούλας ως εξωτερικός συνεργάτης τον Σεπτέμβριο του 2013, αναλαμβάνοντας την αξιολόγηση, αποκατάσταση και θεραπεία παιδιών με κινητικές δυσκολίες, σύνδρομα, ΔΕΠ-Υ και άλλου τύπου δυσκολίες. Σύντομα εντάχθηκε στην διεπιστημονική ομάδα του κέντρου μας και έκτοτε αποτελεί αναπόσπαστη συνεργάτιδα του Λογοθεραπευτικού Κέντρου Βούλας. Από τον Σεπτέμβριο του 2016, εκτός από τις εργοθεραπευτικές υπηρεσίες που προσφέρει στο κέντρο μας, έχει αναλάβει και διοικητικές – οργανωτικές υποχρεώσεις για την ομαλότερη και ποιοτικότερη λειτουργία του χώρου.
Αληχοντζώτη Βέρα
Η Αληχοντζώτη Βέρα είναι απόφοιτος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης με μεταπτυχιακές σπουδές στην ψυχολογία παιδιών και εφήβων από το Πανεπιστήμιο του Central Lancashire.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφώσεων σχετικά με την επιστήμη της ψυχολογίας. Επίσης, έχει κάνει εκπαιδεύσεις που αφορούν την ειδική αγωγή και την ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων από το ΕΚΠΑ, ενώ έχει ολοκληρώσει και το πρόγραμμα teacch, μέθοδος δομημένης εκπαίδευσης για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού.
Για χρόνια συνεργαζόταν με το Κέντρο Ψυχικής Υγείας (ΚΨΥ) Περιστερίου στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών. Από το 2016 συνεργάζεται με Κέντρα Ειδικών Θεραπειών, παρέχοντας υπηρεσίες τόσο στη μαθησιακή και ψυχολογική υποστήριξη παιδιών και εφήβων, όσο και στη συμβουλευτική γονέων, έχοντας αποκομίσει εμπειρία στο αντικείμενο. Επιπλέον, έχει εργαστεί ως ψυχολόγος σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα Νότια προάστια.
Από το Σεπτέμβριο του 2024 ξεκίνησε τη συνεργασία της με το Λογοθεραπευτικό Κέντρο Βούλας ως εξωτερικός συνεργάτης και έχει αναλάβει την ατομική ψυχολογική υποστήριξη παιδιών και εφήβων, καθώς και τη Συμβουλευτική Γονέων, η οποία έχει στόχο την κατεύθυνση των γονέων προς την έκφραση προβληματισμών, την αποδοχή μίας κατάστασης, την κατανόησή της και τελικά την αναζήτηση και εύρεση της καταλληλότερης λύσης για το εκάστοτε οικογενειακό περιβάλλον. Σύντομα εντάχθηκε στην διεπιστημονική ομάδα του κέντρου μας και έκτοτε αποτελεί σημαντική συνεργάτιδα του Λογοθεραπευτικού Κέντρου Βούλας.
Νικολάου Μαρίνα
Η Μαρίνα Νικολάου είναι Ψυχολόγος, πιστοποιημένη στην πρακτική της Ενσυνειδητότητας (Mindfulness), από την International Mindfulness and Meditation Alliance. Μέσω της εκπαίδευσης της στην Ενσυνειδητότητα (Mindfulness), συνδυασμένη με ασκήσεις Γνωσιακής Ψυχοθεραπευτικής προσέγγισης (Μindfulness Based Cognitive Therapy for Children, MBCT–C), έχει ως κύριο στόχο της την ενίσχυση της ικανότητας του παιδιού να αντιλαμβάνεται τις δύσκολες σκέψεις, να αποδέχεται τα συναισθήματα του και να διαχειρίζεται πιο επιδέξια τις καταστάσεις που αντιμετωπίζει.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφώσεων, σχετικά με τη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία, τη Συμβουλευτική και Θεραπεία Οικογένειας και Ζεύγους κ.ά και έχει εξειδικευτεί στην Εστιασμένη στο Τραύμα, Γνωσιακή Συμπεριφοριστική θεραπεία (TF- CBT). Στο σήμερα, συνεχίζει τις σπουδές της σε μεταπτυχιακό επίπεδο στην Κλινική Ψυχολογία.
Έχει εργαστεί ως Ψυχολόγος για αρκετά χρόνια σε δομές ασυνόδευτων ανηλίκων, παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη σε παιδιά, τόσο ατομικό, όσο και σε ομαδικό επίπεδο. Παράλληλα, έχει απασχοληθεί σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών, παρέχοντας υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης σε παιδιά και υπηρεσίες συμβουλευτικής σε γονείς. Τέλος, είναι εξωτερικός συνεργάτης του e- psychiatros academy, όπου συμμετέχει στη δημιουργία και την παρουσίαση κλινικών webinars, με διάφορες θεματικές.
Από το Σεπτέμβριο του 2024 ξεκίνησε τη συνεργασία της με το Λογοθεραπευτικό Κέντρο Βούλας ως εξωτερικός συνεργάτης και έχει αναλάβει την ατομική ψυχολογική υποστήριξη παιδιών, καθώς και τη Συμβουλευτική Γονέων, η οποία έχει στόχο την κατεύθυνση των γονέων προς την έκφραση προβληματισμών, την αποδοχή μίας κατάστασης, την κατανόησή της και τελικά την αναζήτηση και εύρεση της καταλληλότερης λύσης για το εκάστοτε οικογενειακό περιβάλλον. Σύντομα εντάχθηκε στην διεπιστημονική ομάδα του κέντρου μας και έκτοτε αποτελεί σημαντική συνεργάτιδα του Λογοθεραπευτικού Κέντρου Βούλας.
Τσαντίλα Αριάδνη
Η Τσαντίλα Αριάδνη είναι εργοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του Queen Margaret University. Παράλληλα με τις σπουδές της υπήρξε συνοδός εφήβου με αυτισμό στις κατασκηνώσεις ΠΟΣΓΚΑμεΑ στον Άγιο Ανδρέα, σε συνεργασία με το κέντρο ημέρας ‘Η Αυλή του Κόσμου’, όπου εκτέλεσε εκεί και την πρώτη της πρακτική. Η τελευταία πρακτική ήταν στο νευρολογικό κέντρο αποκατάστασης ‘Φιλοκτήτης’, όπου τελείωσε με άριστο βαθμό.
Παρέχει από το 2023 υπηρεσίες εργοθεραπείας σε ιδιωτικά θεραπευτήρια με παιδιά που εμφανίζουν Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή- Αυτισμό, Ψυχοκινητικές Δυσκολίες, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητα, Μαθησιακές δυσκολίες, κινητικές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς.
Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια και συνέδρια σχετικά με τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), τη ΔΕΠ-Υ, τις γραφοκινητικές δεξιότητες και το παιχνίδι. Έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο Cognitive Orientation to daily Occupational Perfomance CO-OP Approach, το Functional ABA: Το εκπαιδευτικό μοντέλο Pyramid και έχει ολοκληρώσει τον 1ο κύκλο της αισθητηριακής ολοκλήρωσης (S.I). Λαμβάνει διαρκώς επιμόρφωση είτε σε επίπεδο σεμιναρίων είτε σε επίπεδο ατομικών εποπτειών με κύριο στόχο την εκπαιδευτική και θεραπευτική της εξέλιξη.
Ξεκίνησε τη συνεργασία της με το Λογοθεραπευτικό Κέντρο Βούλας αρχικά ως εθελόντρια τον Απρίλιο του 2023, ενώ ύστερα ως εξωτερικός συνεργάτης από τον Σεπτέμβριο του 2023, αναλαμβάνοντας την αξιολόγηση, αποκατάσταση και θεραπεία παιδιών με κινητικές δυσκολίες, σύνδρομα, ΔΕΠ-Υ και άλλου τύπου δυσκολίες. Σύντομα εντάχθηκε στην διεπιστημονική ομάδα του κέντρου μας και έκτοτε αποτελεί σημαντική συνεργάτιδα του Λογοθεραπευτικού Κέντρου Βούλας.
Κατηφόρη Δανάη - Ελένη
Η Κατηφόρη Δανάη- Ελένη είναι ψυχοπαιδαγωγός και εργάζεται στο χώρο της ειδικής αγωγής. Αποφοίτησε από το Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος (Deree), έχοντας παρακολουθήσει το τμήμα Ψυχολογίας. Μετά το πέρας των σπουδών, ειδικεύτηκε στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση μέσα από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α) στο τομέα της: “Διαγνωστικής, Θεραπευτικής και Συμβουλευτικής”. Επιπρόσθετα, παρακολούθησε το σεμινάριο του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α) με θέμα την “Ενταξιακή Εκπαίδευση & την Παράλληλη Στήριξη”, και μέσα από τους οργανισμούς του Μητροπολιτικού Κέντρου Εκπαίδευσης και τον Εκπαιδευτικό Οργανισμό “Νέα Γνώση” και την Ελληνική Κοινότητα Ανάλυσης Συμπεριφοράς, έκανε “Κλινική Πρακτική στις Μαθησιακές Δυσκολίες” και “Εφαρμοσμένη Ψυχολογία της Συμπεριφοράς με κατεύθυνση την Ειδική Αγωγή”.
Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμινάρια που αφορούν στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητας και στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, ενώ συνεχίζει να λαμβάνει διαρκώς επιμόρφωση στα πλαίσια της συνεχιζόμενης επαγγελματικής της κατάρτισης.
Έχει εκπαιδευτεί σε σταθμισμένα εργαλεία αξιολόγησης (Αθηνά Τεστ, Raven κ.ά.), καθώς επίσης και σε μεθόδους παρέμβασης, που αφορούν παιδιά με Δ.Ε.Π.Υ, μαθησιακές δυσκολίες και αυτισμό. Πέραν των σταθμισμένων εργαλείων αξιοποιεί και άτυπα τεστ αξιολόγησης, καθώς και ειδικά προσαρμοσμένο υλικό παρέμβασης.
Έχει εργαστεί σε κέντρα ειδικών θεραπειών, αναλαμβάνοντας αξιολογήσεις, σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων παρέμβασης και οργάνωση μελέτης με τις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Επίσης, ως ιδιωτική παράλληλη στήριξη σε ιδιωτικά και δημόσια σχολεία, καθώς και ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στα πλαίσια της μελέτης και της παρέμβασης. Ακόμα, έχει εργαστεί εθελοντικά σε συλλόγους, όπως η “Πόρτα Ανοιχτή”, “Χαρά”, και “Αμυμώνη”, όπου πραγματοποίησε και την πρακτική της άσκηση.
Ξεκίνησε τη συνεργασία της με το Λογοθεραπευτικό Κέντρο Βούλας ως εξωτερικός συνεργάτης τον Μάρτιο του 2024, αναλαμβάνοντας την αξιολόγηση και αποκατάσταση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Σύντομα εντάχθηκε στην διεπιστημονική ομάδα του κέντρου μας και έκτοτε αποτελεί σημαντική συνεργάτιδα του Λογοθεραπευτικού Κέντρου Βούλας.
Παρακολούθησε συνέδρια σχετικά με τα “Σύγχρονα Θέματα Παιδαγωγικής, Ψυχοπαιδαγωγικής & Παιδιατρικής” καθώς επίσης και σχετικά με τον “Νευρογλωσσικό Προγραμματισμό” (EANLPt)
Συμπληρωματικά, μέσα από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α) μέσω μετεκπαιδεύσεων παρακολούθησε σεμινάριο “Μουσικοκινητικής Αγωγής” καθώς επίσης και “Διαχείρησης Χωρισμού- Διαζυγίου Γονέων”.
Στο παρόν, παρακολουθώ το σεμινάριο του Πανεπιστημίου Πατρών με θέμα: “Αυτισμός”, παρέχω ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, στα πλαίσια της μελέτης και της παρέμβασης και τέλος εργάζομαι ως Ειδική Παιδαγωγός στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παιδιών & Ενηλίκων (ΚΕ. ΨΥ. Π.Ε)
Άριστη γνώση Αγγλικών και Γαλλικών.